Küresel ekonomide yaşanan sıkıntılar lükste de ikinci ele rağbeti arttırdı. Geçtiğimiz yıl sıfır lüks ürün satışları sadece yüzde 12 büyürken, ikinci eldeki artış ise yüzde 65’i buldu. Öyle ki, Gucci ve Burberry gibi devler ikinci el satışına aracılık etmeye bile başladı. Louis Vuitton, Hermes ve Chanel gibi bazı markalar ise bunun yeni ürün satışını düşüreceğinden endişe ederek bu trendden uzak duruyor.
kadın hakları, cinsiyet eşitliği, feminist, kadın emeği, güçlü kadın, kadın sağlığı, kadın liderliği, toplumsal cinsiyet, kadın özgürlükleri, cinsiyet ayrımcılığı, kadın gücü, kadın özgürlükleri, kadın sağlığı, kadın liderliği, toplumsal cinsiyet, kadın özgürlükleri, cinsiyet ayrımcılığı, kadın gücü, kadın hakları, cinsiyet eşitliği, feminist, kadın emeği, güçlü kadın, kadın sağlığı, kadın liderliği, toplumsal cinsiyet, kadın özgürlükleri, cinsiyet ayrımcılığı, kadın gücü, moda, güzellik, yeme-içme, sosyal medya, popüler kültür, sinema, tiyatro, müzik, sanat, eğlence, alışveriş, zaman geçirmek, trend, popüler, hayat tarzı, yazarlar, yazarlık, popüler kültür, sosyal medya, haberler, yazarlık, etkinlikler, konserler, yazarlık, moda, popüler kültür, sanat, eğlence, alışveriş, zaman geçirmek, trend, popüler hayat tarzı
Merkez mahallesi mutlu han sokak no:17/2 Bartın/Sakarya
info@modahaberleri.com.tr